help me

Så jag satte in underdelen av min tandställning igår... och det gör så jääävla ont!!
Bytte båge i övre käken, en styvare så att säga. Och sen satte dem in underdelen, just nu gör det så ont att jag knappt kan äta. Det gör verkligen ont av att tugga;/

Så får nog överleva på soppa ett tag.. tråkigt!

Jag hade dock först tänkt baka snickerskaka, men sen.. Nepp! Det ger ju aboslut ingenting när jag inte ens kan tunga va fan!

är ledig till tisdag så jag hoppas jag ska vara lite van iaf, vi får väl se!!

Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men ni får ursäkta om jag är seg! Justja!

Jag ska ladda upp bilderna från firmafesten,glömde ta med kameran medans vi var ut men har kort från det vi var här iaf:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0