Dag 11 – Mina syskon



Jag har en syster, hon heter Linnea och är 5 år äldre än mig. Vi är båda från Sri-lanka, men från två olika familjer. Vi är alltså inte biologiska syskon.

Som nästan alla syskon har vi har haft våra upp och ner ÅR men nu jobbar vi tillsammans för Canal Digital! Hon är världens bästa syster även om jag ibland vill skicka upp henne i rymden och låsa in henne i en bur på månen så älskar jag henne.

Hon är väldigt hjälpsam och omtänksam. Hon är väldigt framåt och vill gärna se nya saker, vilket jag tycker om med henne. Ibland känns de som om det är jag som är den äldre och den som bara är en soffpotatis... Haha! 
Vi har roligt tillsammans, det bästa är väl nästan när vi börjar tjafsa och när mamma och pappa lägger sig i då vi: Nää, men vi bråkar inte. Vi diskuterar bara om vems läppglanset är, och vi är sams nu.. Daah!

hahaha! Det är typ vi i ett nötskal. Haha, jag kommer ihåg när vi var små, när vi brukade göra chokladbollsdeg och göra det till en enda stor boll och äta den ute medans vi gungade!:D Hahh! Klockers!;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0