work work

Sitter och gör ingenting just nu innan jag ska iväg och jobba på Giina!:D

Dock hatar jag mitt hår idag, det vill aldrig ge med sig. Sen är det så svårt  att fixa när man behöver 20 liter hårspray för att något ska fastna, och i slutet av dagen ser jag fortfarande lika förjävlig ut  typ... känn jag börjar bli lite less nu.

Ska börja spara ut mitt hår och få långt igen tror jag!:D Blir nice, var ju ett tag sen kändes det som. Fast jag ska verkligen inte ha lika långt som jag hade sist, då orkade inte jag ens med mitt eget hår.

Känns som om jag skulle strypas när jag duschade... haha, ne men krydd.

Ne, undraa om jag ska kanske göra mig något att äta och sen börja kila iväg. Ska sen vidare till Kajsa ikväll, hoppas inte jag blir sjuk bara för att hon varit sjuk nu...

Ska nämligen färga hennes hår, hehe!:D Nåja, nu ska jag äta och sen gåå!:D

Herråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0