All i want is to make you breath.

Det gick bra att jobba igår, bättre än förväntat. Möjligtvis för jag fick glömma min verklighet för ett tag?

Ska iväg och jobba mitt sista pass på goex ikväll. Skönt för mig, trivs inte riktigt med just det som jag gör där så känns skönt att förhoppningsvis snart byta riktning och göra nått annat:)

Åkte till Elin igår, det var mys, vi käkade lite kvällfika och så:)

Har beställt lite kläder faktiskt, ska lägga upp här så fort jag får min leveransmejl, så jag vet att allt är påväg.

Åh! Jag var på besiktining idag med bilen, den gick igenom! Helt otroligt ! Var inte riktigt vad jag väntat mig;D

Åkte en sväng till Sofia efter jag hade varit där och sen hem och har sovit en sväng nu. Sov inte mycket inatt nämligen, är rädd för att sova igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0