Älskade far!




Min pappa fick hjärtstopp på lördag morgon den 19/11-11. Han var bara 56 år när han lämnade oss, utan att ha varit sjuk elr något! Det är så jävla orättvist, för han var en ängel, världens bästa pappa!

Jag vet inet hur jag ska kunna leva i den här världen utan honom, jag saknar honom så fruktansvärt mycket!
För allt jag vill är att han ska vakna och komma hem. För jag vill bara träffa honom och få prata med honom!
Och även om jag sa det till honom varje dag, så vill jag bara han ska få höra mig igen säga att "Pappa, jag älskar dig!"
Jag är så stolt över att va din dotter, du höll i så många trådar för att göra mig lycklig! Jag är evigt tacksam över att så mycket utav dig lever kvar hos mig! Men vem ska jag få sätta mig i fiskebåten med och bara sitta där timme efter timme! För det var våran grej att göra!
Oh! Pappa, jag älskar dig och jag saknar dig!

Snälla vakna och kom hem nu!

Jag vill inte leva i den här mardrömmen jag är i, jag vill vakna och se dig igen!
Du var inte bara världens bästa pappa! Alla barn och alla föräldrar sörjer så över att du är borta, pappa!
Alla saknar vi dig! Det var så plötsligt! Kom hem nu!!

Mamma är så förkrossad, jag är så rastlös även om jag har 1000 saker att göra. Det är så tomt utan din närhet.
Din döds anons var i tidningen idag, den var så fin! men helst hade jag velat att den inte var där.

Jag har varit så rädd för att sova, för att drömma om dig. Och vakna för att se att det var en dröm! Och inatt gjorde jag det, jag drömde att du sa att " vad fin du är! Jag bryr mig om dig!" och jag vaknade och upptäckte att det var en dröm! Det var det här jag inte ville!

Jag får några minutrar per dag, innan verkligheten slår tillbaka på mig! och jag inser vad som hänt. att det verkligen är sant! Jag kommer aldrig mer få prata med dig, jag kommer aldrig mer få se dig! Jag kan inte ta upp telefonen och ringa dig pappa!! Och jag saknar dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

kramar om

2011-11-29 @ 16:08:08
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0